כתיבת תוכן לאתרים, בואו נשים את הקלפים על השולחן – כתיבת תוכן שיווקי לעסק היא משהו שחייבים עבורו כותב תוכן מקצועי. הרי התוכן שאתם מפרסמים בערוצים השונים שלכם הוא התדמית שאתם משדרים ללקוחותיכם. מי אתם רוצים שיצור עבורכם את התדמית הזו?

חשוב באותה המידה, כתיבת תוכן איכותית הכי אחד הכלים העוצמתיים ביותר לייצר פניות איכותיות. כתיבת תוכן שיווקי ברמה גבוהה הופכת כל פוסט פרסום בפייסבוק למודעה שמייצרת לכם הכנסות, והופכת כל אתר תדמית לפלטפורמת שיווק ראשונה במעלה. איך עושים את זה? איך כתיבת תוכן צריכה להתבצע כדי שהמילים ייצרו לכם תדמית, מיתוג עסקי מוצלח והכנסה?

כתיבת תוכן לאתרים
כתיבת תוכן לאתרים

כדי שהתוכן העסקי שלכם יהפוך לכלי השיווקי שהוא מיועד להיות, עוד לפני כתיבת התוכן עצמה חשוב לעבוד על אסטרטגיית תוכן. זהו למעשה שלב התכנון שקודם לכתיבת התוכן לעסק. בשלב זה מוגדרים מאפייני התוכן של העסק שלכם, שיופיעו כמוטיב חוזר בכל התכנים שתפרסמו: המסרים העיקריים שתעבירו, נימת הכתיבה הנדרשת כדי להעביר מידע לקהלי היעד, ועוד. בשלב זה גם יוגדרו התכנים הנדרשים עבור קידום העסק שלכם: האם אתם זקוקים לכתיבת תוכן לאתר, כתיבת תוכן לדפי נחיתה, כתיבת פוסטים לפרסום בפייסבוק, מהו לוח הזמנים ועוד.

בשלב הבא, יש להתחיל בתהליך כתיבת התוכן בהתאם לאסטרטגיה. אין זה משנה אם אתם צריכים כתיבת תוכן לאתר תדמית, כתיבת תוכן לעמוד נחיתה, או כתיבת תוכן לפייסבוק או עלון פרסומי – כתיבת תוכן שיווקי חייבת להיות קצרה ומדויקת, אך עדיין מעניינת ומעוררת סקרנות לשמוע פרטים נוספים.

חשוב גם לציין שאם אתם זקוקים לכתיבת תוכן לאתר, או כתיבת תוכן לקידום אורגני בגוגל (SEO), על התוכן שלכם לכלול מילות מפתח שימוקמו במקומות ספציפיים בגוף הטקסט בצפיפות נכונה. ביצוע נכון של כתיבת תוכן לקידום בגוגל של אתרים יעודד את גוגל ושאר מנועי החיפוש לקדם את האתר שלכם באופן אורגני, יגביר את חשיפת האתר שלכם, ובהתאמה את כמות הפניות הנכנסות.

בימינו, מדי יום מיוצרות כמויות עצומות של תוכן. אבל כמה מהתוכן הזה הוא בעל ערך? וכמה ממנו עוצמתי מספיק כדי להניע לקוחות פוטנציאליים לפעולה?

כתיבת תוכן עם Rainbow360 מבטיחה שהתוכן שלכם יהיה המלך. אשפי המילים שלנו עוסקים כבר שנים בכתיבת תוכן לאתרים, דפי נחיתה, מדיה חברתית, ועוד. אנו מתחילים בתהליך כתיבת התוכן לעסק או לאתר רק אחרי הבנה מלאה של הלקוח, העסק, והצורך הנדרש. הכתיבה שלנו ממוקדת, שיווקית, מעניינת ומניעה לפעולה. זכרו – התוכן שמופיע באתר, בפרסום בעמוד הפייסבוק, פרסומים ברשת האינטסגרם ובשאר הפרסומים שלכם הוא איך שאתם נשמעים ונראים בעיני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. אם התדמית שאתם רוצים היא של עסק מכובד, מוביל בתחומו ונותן שירות מצויין, אתם חייבים לעצמכם כתיבת תוכן ברמה הגבוהה ביותר, עם Rainbow360.

כתיבת תוכן לאתרים
כתיבת תוכן לאתרים

היתרונות של Rainbow360

למה כדאי לכם לבחור בנו?

שירות ויחס אישי

במשרדינו דוגלים ומאמינים ששירות הוא מעל הכל, אנחנו נונתים יחס אישי לכל לקוח לאורך כל הדרך מהשלב הראשוני.

חשיבה יצירתית

אנחנו מאמינים שיצירתיות זה לא רק עיצוב, יצירתיות באה לידי ביטוי בכל המחלקות שלנו הכל משלב התכנון והאסטרטגיה, תכנות ועוד

תכנון ואסטרטגיה

במשרדינו מאמינים בעבודה מסודרת ומאורגנת ע"י תכנון יסודי בשלב הראשוני של כל פרויקט, התאמת הפתרונות עבור כל עסק

ניסיון של שנים

לצוות שלנו יש לנו מוניטין וניסיון של עשרות שנים בתחום הדיגיטלי שאותו אנחנו חיים ונושמים יום יום

משיגים תוצאות

גולת הכותרת של הפרסום הדיגיטלי הוא הקידום והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות וזאת ההתמחות שלנו

זקוקים לכתיבת תוכן מנצחת לעסק או לאתר?
כדי להתקדם עם Rainbow360 השאירו פרטים