כבעלי עסקים, בטח כבר שמעתם מונחים כמו קידום אורגני לאתרים, קידום בגוגל או SEO. כנראה שגם ידעתם שזה חשוב לשיווק העסק שלכם… אבל מעבר לכך שנחמד לראות את שם העסק שלך מתנוסס בראש עמוד תוצאות החיפוש, למה כל כך חשוב להיות במקום הראשון בגוגל?

התשובה לכך פשוטה. קידום אורגני של אתר האינטרנט שלכם לראש עמוד תוצאות החיפוש חושף את האתר שלכם כמעט לכל גולש שמחפש את השירות שאתם מספקים. מדובר במיתוג עוצמתי ביותר שמציג אתכם כסמכות בתחומכם, וכמובן גם מייצר כמות משמעותית של פניות איכותיות של אנשים שבאמת צריכים אתכם – כל זאת בלי להוציא תקציב על קידום ממומן בגוגל….

תגידו את האמת: נכון שזה נשמע מצוין? כך זה הופך מרעיון למציאות…

קידום בגוגל
קידום אורגני בגוגל

מבין היסודות של הקידום האורגני - איך עושים SEO?

בבסיס כל המנגנון של קידום אתרים אורגני עומד הגיון אחד פשוט - גוגל רוצים להביא לגולשים שלהם את האתרים הכי רלוונטיים ואיכותיים לקידום שלהם. איך מאותתים לגוגל שאתר מסויים עונה על דרישות ה- SEO שלהם? נציין על קצה המזלג ארבע חזיתות של פעילות:

-1-
בניה נכונה של האתר

הכל מתחיל בקוד. תכנון נכון של האתר, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, יצירת אתר מהיר לטעינה…מהירות הטעינה מושפע בין היתר מעבודה נכונה עם ושימוש בתמונות דחוסות ומותאמות לאתר האינטרנט. גוגל מחזקים את הקידום האורגני של אתרים שבנויים באופן יציב, מהיר ומאובטח עם מנגנון SSL לאתר

-2-
תוכן הוא המלך

גוגל סורקים את הטקסט והתמונות שמשולבות באתר. שימוש נכון במילות מפתח בתדירות מסוימת ובמיקומים מסויימים בטקסט קריטי ליצירת קידום אתרים אורגני ושימוש בקישורים פנימיים וחיצונים, כמו כן שימוש בתמונות וסרטונים אשר נותנים ערך מוסף ותוכן עשיר לכל עמוד.

-3-
נוכחות ברשת

גוגל מבינים שעל דברים חשובים אנשים מדברים. ולכן, כדי שאתר יהנה מקידום אתרים, חייבים לדבר עליו במקומות שונים ברשת. חלק חשוב מעבודתו של מקדם אתרים הוא לייצר ברשת תוכן וקישרים שמובילים לאתר שעובר את תהליך הקידום SEO.

-4-
מעורבות גולשים

ככל הנראה הקריטריון החשוב ביותר לקידום אתרים אורגני הוא מידת המעורבות של הגולשים באתר – כמה זמן הם שוהים בו, בכמה עמודים ביקרו, האם ביצעו פעולות שונות כמו להפעיל סרטונים או להשאיר פרטים? גוגל מעוניינים שבעמוד הראשון יהיו אתרים מעניינים שמעניקים ערך לגולש. מעורבות גולשים גבוהה מעידים על אתר איכותי שכזה.

עבודה נכונה על כל התחומים האלו תיצור קידום SEO גבוה לאתר תוך מספר שבועות.

כמשרד פרסום דיגיטלי, אנחנו ב- Rainbow360 מספקים פתרון מקיף לקידום אורגני לאתרים. צוות מעצבי ומפתחי האתרים שלנו עובדים עם מערכת קוד פתוח המובילה ביותר כיום ובטכנולוגיות בניית אתרים מתקדמות נוספות, כך שכל האתרים שאנו בונים מותאמים לקידום SEO כבר משלב תכנון העבודה.

במקביל, צוות התוכן שלנו מסוגל לייצר כמויות גדולות של תוכן איכותי, תוך הקפדה על שימוש נכון במילות מפתח וצפיפות מילות נכונה – פרמטר שגוגל רואה בו חשיבות רבה,וכמובן איכות שתדרבן את הגולש לקרוא ולשהות באתר זמן ממושך. כך גם צוות העיצוב שלנו, שמתמחה ביצירת חוויית משתמש (UX) שמעודדת גולשים לחקור את האתר. מעל כל אלו מנצחים מומחי ה- SEO שלנו, שיוצרים אסטרטגיית קידום אתרים מדוייקת, מייצרים נוכחות ברשת ולינקים שמפנים לאתר המקודם בגוגל. כמו כן חשוב להכיר את חוק נגישות האתרים שנכנס לתוקף בשנים האחרונות, יש עסקים שעפ"י חוק מחויבים בנגישות ויש עסקים שלא, נגישות האתר תורמת לקידום אורגני בגוגל.

היתרונות של Rainbow360

למה כדאי לכם לבחור בנו?

שירות ויחס אישי

במשרדינו דוגלים ומאמינים ששירות הוא מעל הכל, אנחנו נונתים יחס אישי לכל לקוח לאורך כל הדרך מהשלב הראשוני.

חשיבה יצירתית

אנחנו מאמינים שיצירתיות זה לא רק עיצוב, יצירתיות באה לידי ביטוי בכל המחלקות שלנו הכל משלב התכנון והאסטרטגיה, תכנות ועוד

תכנון ואסטרטגיה

במשרדינו מאמינים בעבודה מסודרת ומאורגנת ע"י תכנון יסודי בשלב הראשוני של כל פרויקט, התאמת הפתרונות עבור כל עסק

ניסיון של שנים

לצוות שלנו יש לנו מוניטין וניסיון של עשרות שנים בתחום הדיגיטלי שאותו אנחנו חיים ונושמים יום יום

משיגים תוצאות

גולת הכותרת של הפרסום הדיגיטלי הוא הקידום והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות וזאת ההתמחות שלנו

רוצים קידום SEO ולהגיע למקום הראשון בגוגל? קדמו עם Rainbow360 השאירו פרטים!