מה הדבר הראשון שעושים רוב האנשים כאשר הם זקוקים למוצר או שירות כלשהו? נכון – מבצעים חיפוש בגוגל. ולכן השאלה שבעל עסק צריך לשאול היא "איך אני יכול להופיע בגוגל כאשר גולשים מחפשים עסק כמו שלי?". התשובה היא קידום ממומן בגוגל – שיטת קידום לתוצאות מהירות לכל מטרה

כדי לענות על צורך זה גוגל פיתחה מערכת עוצמתית במיוחד לקידום ממומן בשם Google Ads (בעבר Google Adwords). מודעות של בעלי עסקים שמבצעים קידום בגוגל מופיעות במיקום אסטרטגי בעמוד תוצאות החיפוש כאשר מתבצע חיפוש שקשור לתחום פעילותם.

כך למשל, אם גולש כלשהו מתל אביב זקוק לחשמלאי הוא עשוי לערוך חיפוש כמו "חשמלאי בתל אביב", או "חשמלאי אמין באזור המרכז". במקרה כזה, המודעות של חשמלאים שמבצעים קידום בגוגל הן אלו שיופיעו במקומות בנחשקים בתוצאות החיפוש – בראש העמוד, ובתחתיתו. הסיכוי שגולש יקליק על מודעות אלו, יחשף למסרים של בעל העסק ויזמין אותו – גבוהים במיוחד.

בניית אתרים
קידום ממומן בגוגל

פרסום קליקים בגוגל: איך זה עובד?

קידום בגוגל הוא אחד הכלים החשובים ביותר בעולם שיווק המודרני. מדובר באפיק שיווק עוצמתי במיוחד, שמביא תוצאות מרשימות, יחסית במהירות.

מודל הפרסום של קידום ממומן בגוגל מכונה תשלום עבור קליק (PPC, או CPC). כלומר, מפרסם המודעה ישלם רק כאשר גולש מקליק על מודעה. כדי שלא יווצר מצב שבו הקידום בתשלום יעלה יותר ממה שהמפרסם התכוון להוציא, עבור כל קמפיין מוגדר תקציב יומי או כללי. בנוסף, לכל קמפיין של קידום ממומן בגוגל יש להגדיר תנאים שונים: מכשירים בהם יוצגו המודעות (מחשב, סמארטפון, טאבטלט, וכו'); עלות מקסימלית לכל קליק על המודעה; אזורים גיאוגרפים בהם המודעות יוצגו, ועוד עשרות תנאים נוספים.

בבסיס כל קמפיין כזה של קידום קליקים יש להגדיר מילות מפתח – רשימה של מילים ש"תעורר" את הצגת המודעות. על מנת לבחור במילים הנכונות, Google Ads מספקת למנהל הקמפיין שורת כלים, בראשם "כלי מילות המפתח", שבעזרתו ניתן לזהות את המילים הכי משתלמות לקידום ממומן קליקים.

הקלקה על המודעות תעביר את הגולש לדף נחיתה – עמוד ייעודי שתוכנן, נכתב ועוצב באופן שיעודד את הגולש להשאיר פרטים או להתקשר לבעל העסק (ובמקרה של חנויות און-ליין – לבצע רכישה).

קידום מהיר בגוגל עם Rainbow360: תמיד בעמוד הראשון

קידום ממומן בגוגל הוא מקצוע בפני עצמו. במערכת הקידום בתשלום קיימות עשרות ההגדרות שיש להכיר. בנוסף, כדי שקמפיין יצליח, יש צורך במעקב שוטף, ניטור ואופטימיזציה רציפים.

אנחנו ב- Rainbow360 מתמחים בקידום ממומן בגוגל וקידום אתרי בפרט כמו קידום אורגני בגוגל. ביכולתנו ליצור קמפיינים מדוייקים שיופיעו רק בפני גולשים רלוונטיים, ויהפכו אותם ללקוחות מתעניינים. מומחי האופטימיזציה שלנו עוקבים אחר כל קמפיין ומיישמים את שנות הניסיון הרבות שלהם בצמצום המחיר לקליק, כך שתקציב הפרסום שלך ינוצל באופן אידיאלי להבאת מקסימום לקוחות פוטנציאליים. צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר עבור קידום ממומן בגוגל

קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן בגוגל

היתרונות של Rainbow360

למה כדאי לכם לבחור בנו?

שירות ויחס אישי

במשרדינו דוגלים ומאמינים ששירות הוא מעל הכל, אנחנו נונתים יחס אישי לכל לקוח לאורך כל הדרך מהשלב הראשוני.

חשיבה יצירתית

אנחנו מאמינים שיצירתיות זה לא רק עיצוב, יצירתיות באה לידי ביטוי בכל המחלקות שלנו הכל משלב התכנון והאסטרטגיה, תכנות ועוד

תכנון ואסטרטגיה

במשרדינו מאמינים בעבודה מסודרת ומאורגנת ע"י תכנון יסודי בשלב הראשוני של כל פרויקט, התאמת הפתרונות עבור כל עסק

ניסיון של שנים

לצוות שלנו יש לנו מוניטין וניסיון של עשרות שנים בתחום הדיגיטלי שאותו אנחנו חיים ונושמים יום יום

משיגים תוצאות

גולת הכותרת של הפרסום הדיגיטלי הוא הקידום והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות וזאת ההתמחות שלנו

כדי להתחיל קידום ממומן בגוגל עם המומחים של Rainbow360 השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם