קידום ברשתות חברתיות: לדבר לקהל שלכם

למה צריך קידום עמוד פייסבוק עסקי? או קידום עמוד אינסטגרם, טוויטר, או קידום ברשתות חברתיות באופן כללי? איך בעצם הופכים לייקים למכירות והכנסות?

בעלי עסקים רבים שואלים את עצמם שאלות מעין אלו אודות קידום עמוד פייסבוק וערוצי מדיה חברתית אחרים. אבל התשובה לשאלה "למה צריך קידום מדיה חברתית" מאוד פשוטה – בין אם תרצו או לא, הקהל שלכם נמצא ברשתות החברתיות. קידום עמוד פייסבוק עסקי (או קידום אינסטגרם, טוויטר וכו') הוא למעשה פרסום בחינם לקהל שמעוניין לשמוע אתכם, וכבר הביע עניין במוצרים שלכם. השאלה שעליכם לשאול עכשיו היא איזה ערוץ מדיה חברתית עליכם לקדם, ואיזה תוכן מתאים לערוץ הזה כדי להגביר מכירות?

קידום ברשתות חברתיות

בין קידום עמוד פייסבוק לקידום בסנאפצ'אט: באיזו רשת חברתית אתם צריכים להופיע?

הסוד של קידום מוצלח ברשתות חברתיות הוא להבין איזה ערוץ מתאים לאיזה עסק - וגם לאיזה קהל יעד. לדוגמה:

פייסבוק היא הרשת החברתית הפופולארית בארץ (ובעולם). הגולשים בה מגוונים בגיל ותחומי עניין. לפיכך, קידום עמוד בפייסבוק יכול להתאים כמעט לכל עסק, מכל תחום עיסוק. פרסום בפייסבוק עובד ודרכו ניתן להגיע לקהל היעד שלכם בצורה מדויקת

אינסטגרם היא הרשת החברתית המובילה בקרב דור ה- Y, אלו שנולדו בין שנות ה- 80 עד שנות ה- 2000 (מכונים גם Millenials). קהל זה מורכב מבני נוער עד בני 35. לטווח גילאים זה יש להוסיף את המיתוג של אינסטגרם כרשת חברתית ויזואלית וקלילה יותר מפייסבוק. לפיכך, קידום עמוד אינסטגרם מתאים בעיקר לעסקים מקטגוריית B2C (עסק שפונה ללקוחות פרטיים), שמקדמים מוצרי צריכה שונים – אופנה, משאות, בילויים, וכיו"ב.

בדומה לפייסבוק, גם טוויטר היא רשת חברתית בעלת אופי מגוון, אך יותר דינמי ומכוונת להעברת מסרים מהירים. לפיכך, קידום חשבון טוויטר מתאים לאנשים פרטיים שמעוניינים להגביר חשיפה ומיתוג – אמנים, פוליטיקאים, מובילי דעה, ועוד.

הייחוד העיקרי של לינקדין הוא היותה רשת חברתית מוכוונת עסקים. קידום פרופיל או עמוד עסקי בלינדקין מתאים לחברות B2B (עסקים שפונים לעסקים אחרים), מובילי דעה בתחום עסקי או טכנולוגי, ועוד.

בשנים האחרונות פינטרסט צוברת פופולאריות גם בישראל. בדומה לקידום באינסטגרם, קידום בפינטרסט מתאים לחברות B2C שמוכרות מוצרים עם אופי ויזואלי, כמו אופנה, תכשיטים, וכו'.

קידום בסנאפצ'אט

הרשת החברתית המובילה בקרב ילדים ובני נוער היא ללא ספק סנאפצ'אט – רשת חברתית דינאמית, מהירה, ומאוד ויזואלית. קידום בסנאפצ'אט מתאים לעסקים שפונים לקהל צעיר, ומקדמים מוצרי צריכה ובילויים.

עכשיו נותר רק לשאול, איזו רשת חברתית הכי מתאימה לעסק שלכם?

שומעים אתכם, רואים אתכם: קידום עמודי פייסבוק ורשתות חברתיות עם Rainbow360

קידום ברשתות חברתיות עם Rainbow360 אומר חשיפה קבועה לקהל היעד שלכם.

כל עבודה שאנו מבצעים לקידום מדיה חברתית של לקוח מתחילה בבניית אסטרטגיה חברתית מפורטת. באסטרטגיה זו אנו מנתחים את הפעילות הלקוח, קהלי היעד שלו, וכך מסוגלים להבין מהם ערוצי הפעילות המומלצים עבורו – קידום עמוד פייסבוק עסקי, קידום עמוד אינסטגרם, טוויטר, ועוד. בהתאם לערוצי המדיה החברתית שנבחרו לקידום נתחיל בייצור תוכן איכותי מדי חודש, שמעניק לגולשים ערך ועניין. לעיתים אנו עשויים גם להמליץ על פעילות קידום מספר עמודי מדיה חברתית במקביל, תוך כדי התאמת התוכן לקהל היעד הנכון. לדוגמה, קידום עמוד אינסטגרם ללקוחות הקצה, במקביל לקידום עמוד לינקדין למשקיעים ורקימת שיתופי פעולה.

בין אם אתם צריכים קידום עמוד פייסבוק עסקי, קידום עמוד אינסטגרם או קידום מדיה חברתית אחר, עם Rainbow360 תוכלו להיות בטוחים שמספר העוקבים בעמוד יגדל, המסרים שלכם יעברו, והגולשים יהפכו ללקוחות חוזרים.

קידום ברשתות חברתיות

היתרונות של Rainbow360

למה כדאי לכם לבחור בנו?

שירות ויחס אישי

במשרדינו דוגלים ומאמינים ששירות הוא מעל הכל, אנחנו נונתים יחס אישי לכל לקוח לאורך כל הדרך מהשלב הראשוני.

חשיבה יצירתית

אנחנו מאמינים שיצירתיות זה לא רק עיצוב, יצירתיות באה לידי ביטוי בכל המחלקות שלנו הכל משלב התכנון והאסטרטגיה, תכנות ועוד

תכנון ואסטרטגיה

במשרדינו מאמינים בעבודה מסודרת ומאורגנת ע"י תכנון יסודי בשלב הראשוני של כל פרויקט, התאמת הפתרונות עבור כל עסק

ניסיון של שנים

לצוות שלנו יש לנו מוניטין וניסיון של עשרות שנים בתחום הדיגיטלי שאותו אנחנו חיים ונושמים יום יום

משיגים תוצאות

גולת הכותרת של הפרסום הדיגיטלי הוא הקידום והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות וזאת ההתמחות שלנו

צריכים קידום ברשתות חברתיות? כדי להתחיל לקדם אתנו ב- Rainbow360, השאירו פרטים: