כל עסק מצליח חייב נוכחות ויזואלית משמעותית: עיצוב גרפי לעסקים ומיתוג עסקי שפונה לקהל היעד, לוגו שנצרב בזכרון, תמונות מעניינות בפייסבוק וערוצי מדיה חברתית אחרים, ועוד. הסיבה לצורך החשוב בעיצוב גרפי לעסקים היא שהעולם כיום ויזואלי מאי פעם – לקוחות פוטנציאליים נתקלים במאות פרסומים מדי יום, בטלוויזיה, ברחוב, בטלפון הנייד… מרובם המכריע של הפרסומים הלקוחות מתעלמים. הם כן יתייחסו לעיצובים שימשכו את עיניהם בעזרת עיצוב גרפי עסקי ברמה גבוהה, ואפילו יצרו קשר כדי לשמוע פרטים נוספים.

איך גם העסק שלכם יכול ליהנות מעיצוב גרפי עסקי ברמה גבוהה? עיצוב שמסוגל לעניין את הלקוחות הפוטנציאליים וגורם להם ליצור אתכם קשר? הכל מתחיל מעיצוב לוגו עם מסר שנכון לעסק שלכם ומשדר את מה שאתם רוצים לשדר למי שמתסכל עליו

עיצוב גרפי לעסקים
עיצוב גרפי לעסקים

מיתוג עסקי: להראות טוב, להרגיש טוב, למכור טוב

עיצוב גרפי לעסקים מוצלח מתחיל הרבה לפני עבודת העיצוב עצמה. כדי שעיצוב גרפי עסקי יבלוט בים הפרסומים, המעצבים הגרפיים חייבים להבין את מהות העסק, קהל היעד שלו (גיל, תחומי עניין, וכו'), והצרכים שלהם. רק כך אפשר ליצור מיתוג עסקי שמייצג את העסק ומושך לקוחות: לוגו, שפה עיצובית, ספר מותג, ניירת למשרד, ותוצרים גרפיים עסקיים נוספים.

עבודת העיצוב הגרפי לעסק ממשיכה גם אחרי יצירת ועיצוב המיתוג. עסקים רבים צריכים באופן שוטף מצגות, מודעות, פוסטים מעוצבים לפייסבוק, עלונים, תכנים מעוצבים לאתר האינטרנט, ועוד. כדי שעיצובים גרפיים אלו ימלאו את תפקידם וימשכו את הקהל המתאים, המעצבים חייבים לבחור בתמונות הנכונות שמעניינות את קהל היעד, להשתמש בצבעים שתואמים את ספר המותג, וכמובן גם לשמור על מקוריות ורעננות. באופן זה, עיצוב גרפי לעסק הופך לכלי שיווק עוצמתי שמגביר את החשיפה והמיתוג של העסק, ומייצר פניות איכותיות של לקוחות שמתעניינים בקבלת השירות.

מיתוג עסקי עם Rainbow360: מתוצרי דפוס, דרך לוגו ועד ספר מותג

עיצוב גרפי לעסקים בדגש על מיתוג עסקי הוא אחת ההתמחויות שלנו ב- Rainbow360. מדי שבוע אנו מבצעים עבור לקוחותינו עיצוב לוגו, עיצוב ניירת משרדית, ספר מותג (כחלק מתהליך המיתוג העסקי), עיצוב תמונת פרופיל או קאבר לפייסבוק, ועוד. במידת הצורך אנו מספקים גם עיצוב גרפי שקשור לתפעול השוטף של העסק: עיצוב פוסטים לפייסבוק ואינסטגרם, עיצוב מצגות, עיצוב עמודי פולדרים, עיצוב מודעות, ועוד.

כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר, מומחי העיצוב והמיתוג העסקי שלנו מתחילים כל עבודת עיצוב בהכרות עם הלקוח ומחקר מעמיק אודות העסק, קהל היעד והכרות עם הסגנון המקובל במגזר העסקי של העסק. הלקוח מעורב בכל שלבי התהליך, מאשר סקיצות, ומתווה את הכיוון הנדרש לייצוג העסק. התוצאה הסופית של עיצוב גרפי לעסק עם Rainbow360 היא עיצובים יפהפיים, מעוררי עניין שמביאים להגברת מכירות ורווחים.

עיצוב גרפי לעסקים

היתרונות של Rainbow360

למה כדאי לכם לבחור בנו?

שירות ויחס אישי

במשרדינו דוגלים ומאמינים ששירות הוא מעל הכל, אנחנו נונתים יחס אישי לכל לקוח לאורך כל הדרך מהשלב הראשוני.

חשיבה יצירתית

אנחנו מאמינים שיצירתיות זה לא רק עיצוב, יצירתיות באה לידי ביטוי בכל המחלקות שלנו הכל משלב התכנון והאסטרטגיה, תכנות ועוד

תכנון ואסטרטגיה

במשרדינו מאמינים בעבודה מסודרת ומאורגנת ע"י תכנון יסודי בשלב הראשוני של כל פרויקט, התאמת הפתרונות עבור כל עסק

ניסיון של שנים

לצוות שלנו יש לנו מוניטין וניסיון של עשרות שנים בתחום הדיגיטלי שאותו אנחנו חיים ונושמים יום יום

משיגים תוצאות

גולת הכותרת של הפרסום הדיגיטלי הוא הקידום והפרסום בגוגל וברשתות חברתיות וזאת ההתמחות שלנו

צריכים עיצוב גרפי לעסק?
כדי להתקדם על חבילת המיתוג של Rainbow360 השאירו פרטים