שירותי מחשוב לעסקים

אם יש לכם עסק שמעסיק יותר מעובד אחד, ואם אתם נדרשים להעביר מידע, לשלוח ולשתף קבצים מסוימים בין העובדים, ובעצם לנהל תקשורת ממוחשבת במינימום תקלות וללא הפרעה לתפקוד הרגיל והשוטף של העסק. בשביל לתפעל בצורה מקצועית מערך מחשוב זמין ומקצועי יש צורך בחברה המספקת 'שירותי מחשוב לעסקים'. נטקור היא חברה שיש לה ניסיון רב בשירותי מחשוב לעסקים. היא מלווה את העסק משלב ההקמה של הרשת ועד לתפעול השוטף, צוות נטקור מעניק ייעוץ ואפיון לעסק, ובוחן את הצרכים הספציפיים של העסק שלכם, הצוות מלווה אתכם בייעוץ טכני לגבי מיקום ובחירת ארון התקשורת, הכבלים וכו'. לאחר מכן מעמידים לכם את הטכנולוגיה החדשנית ביותר, והרשת המתאימה ביותר לעסק שלכם. שירותי מחשוב לעסקים באמצעות נטקור המומחים שלכם לכל פתרונות המחשוב

 

שירותי ענן לעסק

כיום רוב הפעילות העסקית מתנהלת במחשבי המשתמשים ובשרתי הארגונים, וכדי שתוכלו להתנהל בבטחה בעסק, בצורה יעילה, אתם צריכים שירותי ענן לעסק. השירות מעניק לכם אפשרות יעילה לגבות את כל החומר המאוחסן בשרתים של העסק, מאפשר הגדלה והקטנת תשתיות המחשוב בצורה מודולורית ומאפשר להמשיך את פעילות העסק במקרי חירום כאלה ואחרים, ללא צורך להשבית את העסק, או לפחות לצמצם את זמני ההשבתה. חברת "נטקור" מתמחה בהענקת שירותי ענן לעסק, ביעילות ומקצועיות, ובהתאמת פתרונות גמישות לפי צרכי העסק, בעלויות אטרקטיביות וקבועות. מה אנו ב"נטקור" מציעים? 'ענן 365' – מתאים לארגונים ועסקים שרוצים אפשרות של חיבור לתיקיות העסק מכל מקום ובכל זמן. וכמו כן מאפשר שיתוף מסמכים וניהול הרשאות בין העובדים. שירותי ענן נוספים – חומר המגובה בענן הממוקם בחווה חיצונית מחוץ לגבולות ישראל. כמו – 'אמזון', Azure, OVH (מיקרוסופט) ועוד. 'נטקור' היא חברה המתמחה בפתרונות תקשורת, שירותי ענן לעסק, הקמת רשתות מחשוב ואבטחת מידע. 'נטקור' היא החברה היחידה שמתמחה בכל פתרונות המחשוב והתקשורת לעסקים. במקרה של 'נטקור': בעננים אין גבול ליכולות!

 

שירותי מחשוב ענן לעסקים

שירותי מחשוב ענן לעסקים פירושם העברה של המידע של העסק לשרתים מרוחקים במקום להציב שרתים פיזיים בעסק. הם מאפשרים לתפור חליפה מותאמת לכל עסק ועסק בלי לבזבז משאבים מיותרים. בעל עסק שמכניס שירותי מחשוב ענן לעסקים מקבל ביצועים טובים של שירותי המחשוב ובעצם שיפור של כל תפקודי העסק. שירותי הענן מאפשרים לעסק להיות יותר זמין בכל מצב. שירותי ענן הם מודולריים וניתן להקים אותם בהיקף מצומצם בעת פתיחת העסק ולהרחיבם לפי הצורך בעת התפתחות העסק. שירותי הענן מצמצמות את הוצאות העסק למחשוב בצורה משמעותית. כמו כן הן מאפשרות למנהלים לעקוב מרחוק אחר הנעשה בעסק. אנו בנטקור מתמחים בהענקת שירותי מחשוב ענן לעסקים והטמעת שירותי ענן בארגון, באופן מקצועי וקליל, מעבר אשר ישפר את השירות והמוניטין של העסק, ויאפשר אגירת מידע חשוב לעסק. המעבר לשירותי ענן לא יקר לעומת החיסכון בהוצאות השוטפות של העסק בסעיף המחשוב.