הסקרים של השנים האחרונות מראים כי משנה לשנה רוכשים יותר ויותר דרך האינטרנט החל מהקניות של הסופר עד לביגוד,אלקטרוניקה ועוד. המגמה היא שאחוז העסקים שימכרו דרך הרשת יגדל משנה לשנה וכך גם הרוכשים. אם אתם בעלי עסקים אשר מחזיקים חנות פיזית שמוכרת מוצרים קמעוניים אתם צריכים לראות את העתיד והעתיד הוא אתרי חנות. לאתרי חנות יש את היכולת למכור כל מוצר לכל אחד ברחבי בעולם וכך כל עסק יכול להגדיל את החשיפה שלו ושל מוצריו לכל אחד. כיום ניתן לזהות ולראות עסקים שלמים שמנהלים ומחזיקים מחסני סחורה וציוד הכוללת מכירה אינטרנטית בלבד, ללא מכירה פרונטאלית … וכל זה קורה מתוך ההכרה והאמונה באתרי חנות ובהצלחה שלהם

קידום ממומן בגוגל
אתרי חנות

יש שיטות רבות לבנות אתרי חנות כיום, במערכות קוד סגורות במערכות קוד פתוחות. יש מערכות אשר יעסקים שיקימו אתר דרכם אחוזי מכירה על כל עסקה, ויש מערכות קוד פתוח לבניית אתרים שלמעשה הופכים את האתר ואת הנכס לקניין שנמצא בבעלות מלאה של העסק ואף אחד לא יקח לו עמלות על מכירה פרט חברות האשראי אשר גובה אחוז מסויים על כל העסקה. אז כמו שנכתב יש המון סוגי פלטפורמות לבניית אתרי חנות קיימת מערכת מג'נטו שהיא מערכת מתקדמת ומאוד מורכבת לבניית יעודית של אתרי סליקה ומכירות עם אינטגרציות מורכבות, התממשקויות ועוד. מג'נטו הינה מערכת קוד פתוח. יש את מערכת Shopify שהיא מערכת קוד סגור מהסוג שציינו מעלה – מערכת אתרי מכירה אשר לוקחת עמלה על כל עסקה. אך מעל כולם נעמדת מערכת woocommerce של וורדפרס, מערכת קוד פתוח עם תשתית בניית האתרים המובילה בעולם, הכוללת יכולות לבנות אתרים מכל הסוגים לכל המטרות ולכל בעלי העסקים השונים. אתרי חנות באמצעות woocommerce נותנת מענה ופתרון יעיל,איכותי,מקצועי ונוח לעסקים עם יכולות להתממשקויות,ניהול מלאים,הגדרת קופונים ומבצעים שונים.

לחצו כאן כדי לקבל מידע נוסף

אחד הדברים שעולים בתהליך הקמת אתרי חנות הוא שיטת הסליקה והחיוב, כבעלי אתרי חנות שמוכר און ליין המטרה שלכם לתת ללקוחות שלכם מענה כמה שיותר מקיף ורחב ונוח לשלם לכם, ולא להגביל את הלקוח שלכם. לכן מומלץ לשלב כמה שיותר אפשרויות מקובלות לחיוב כספי, שתי האופציות המקובלות הם תשלים באמצעות כרטיס אשראי ותשלום באמצעות פייפאל הנפוצה. האפשרות הראשונה דורשת תהליך של פתיחת מסוף הכולל ספק + תשתית מדובר בתהליך מול שתי חברות שונות, התהליך דורש סבלנות רבה, מסמכים לא מעטים שחלקם צריכים לעבור דרך הסניף בנק של העסק שלכם, ומניסיון התהליך הזה לוקח לא מעט זמן. האופציה השניה שציינו היא סליקה באמצעות פייפאל היתרון הוא פתיחת חשבון לקבלת הכספים בצורה מהירה אך העמלה היא לא קטנה בכלל מדובר על בין 4-5 אחוזים עמלת קבלת תשלום ובנוסף יש עמלה חד פעמית להעברת הכסף לחשבון הבנק, לכן יש לקחת את כל המרכיבים הכוללים בין האופציות. כמו כן דרך מערכת אתרי חנות של woocommerce יש אופציה לקבלת כספים באמצעות העברה בנקאית, תשלום במזומן ועוד, אף האופציות הללו פחות מומלצות לשימוש.

אתרי חנות
אתרי חנות

רוצים חנות אינטרנטית כדי להזניק את העסק?
לשיחת ייעוץ חינם מ- Rainbow360 השאירו פרטים